09. sep. 2022

Styrker teamet med en strategisk nyansættelse i rollen som servicechef

Michael Rask Nielsen som servicechef

I en spændende udvikling for Anker A/S, en fremtrædende aktør inden for salg og service af værkstedsudstyr under AC Group paraplyen, markerer virksomheden et nyt kapitel med tilføjelsen af Michael Rask Nielsen til teamet

Med hovedkontor i Viborg og en portefølje, der spænder fra over alt hvad et auto- eller lastvognsværksted har brug for, har Anker A/S ansat Michael som servicechef.

Michael vil for de færreste i autobranchen være et kendt ansigt, da han tidligere har begået sig i kølebranchen, men jobbet som servicechef er for Michael, ikke nyt. Michael kommer med stor erfaring indenfor ledelse af udekørende teknikere og har før haft ansvar for 25 udekørende teknikeres ligesom Michael har stor erfaring indenfor projektledelse. Så det er en ikke ubetydelig kapacitet der nu er tilført Anker A/S.

Direktør for Anker A/S Rasmus Andreasen fortæller:
Anker har været på en enorm rejse og transformation siden grundlæggelsen i 2019 – fra at have fokuseret på servicering af udstyr fra søsterselskabet AC Hydraulic, har Anker udviklet sig til en omfattende leverandør, der leverer, montere og servicere et bredt spektrum af udstyr til de danske, bil, bus, lastbil og traktorværksteder. "Vores mål har altid været at være en komplet leverandør, der uden præferencer kan rådgive om produktvalg og indretning, baseret på kundens bedste," forklarer Rasmus.

Med en klar strategisk retning og en flåde på syv servicebiler, ser Anker A/S frem til at udvide sin tilstedeværelse og servicekapacitet. Michael Rask Nielsens ansættelse er et nøgleelement i virksomhedens ambitiøse vækstplan, som sigter mod at optimere og udvide serviceforretningen.

"Ved at hente ekspertise fra kølebranchen indfører vi nye perspektiver og metoder, der styrker vores evne til at planlægge og udføre serviceeftersyn med minimal gene for vores kunder," siger Rasmus. Michael kommer fra en verden hvor et nedbrud på et stort fryse- eller køleanlæg kan koste helt vanvittige summer hvis ikke der reageres prompte – netop den forståelse for vigtigheden af hurtig reaktionstid ved nedbrud, er en værdi, der vil blive integreret i Ankers serviceafdeling til fordel for kundernes driftssikkerhed.

Denne strategiske tilgang understreger Anker A/S' dedikation til at levere verdensklasse service og understøtter virksomhedens brandløfte om at sikre, at kundens værksted altid er i verdensklasse. Med fokus på effektivitet og driftssikkerhed er Anker A/S mere end bare en leverandør; vi er en partner dedikeret til at løfte dit værksted til verdensklasse niveau.